Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Are we providing service quality with is? Em-pirical evidence from the justice system of two developing countries
(University of portsmouth, 2018-06-23)
Little is known about Information and Communication Technologies for Development (ICT4D) im-pacts in Latin America justice system and few theoretical advances were done on this topic. This pa-per aims to propose a model ...
Nuevas tecnologías de la información y las comunicaciones como herramientas de acceso a la información pública: el caso del poder judicial de la Nación Argentina.
(Universidad Nacional de Rosario. Facultad de Ciencia Política y Relaciones Internacionales, 2018-09-10)
Las Tecnologías de la Información y las Comunicaciones en la actividad estatal han servido como base para la transparencia de sus procesos de gestión, permitiendo mayor acceso a la información e inclusión social. Este ...
Digital government for e-government service quality: a literature review
(National University of Ireland Galway, 2018-04-04)
This investigation aims to synthesize related work in the field of e-Government service quality. The method is based on a qualitative approach in two steps: 1) Identification of related articles on e-Government service ...
Percepción de los empleados de la justicia nacional y federal argentina respecto del impacto de la TI en su desempeño individual y en la calidad del servicio de justicia
(Universidad de Buenos Aires (UBA). Facultad de Ciencias Económicas (FCE), 2018-09-13)
En las jornadas DUTI 2016 (Arias y Maçada, 2016) se presentó una investigación que propuso un modelo conceptual para evaluar el valor de la tecnología de la información en el sector público desde la perspectiva de los ...